Szerelmem, Harvard
Itt a báli szezon, a végzős gimnazista Mandy Yanget és legjobb, hozzá hasonlóan kívülálló barátját, Bent pedig túlspilázott báli meghívások veszik körül. Mandyt csak az foglalkoztatja, hogy bejusson a Harvardra, álmai egyetemére, de amikor elkezdi korrepetálni a kosaras sztár Grahamet, át kell gondolnia, vajon álmai iskolája megéri-e, hogy feladjon mindent, amiben hisz.
Zajlik az iskolai báli szezon, a végzős gimnazista Mandy Yanget és legjobb, hozzá hasonlóan kívülálló barátját, Bent pedig túlspilázott, '80-as évek témájú báli meghívások veszik körül. Mandy figyelme azonban másra irányul: élete álmára, hogy a Harvardra járhasson. Amikor megtudja, hogy a felvétele halasztásra került, eltökélten próbál mindent megtenni, hogy lekerüljön a várólistáról, még ha ez azt is jelenti, hogy attól kér segítséget, akit a legjobban gyűlöl – a népszerű kosaras sztár Graham Lansingtől, akinek az apja nagy hatalmú szenátor és a Harvard öregdiákja. Amikor Mandy korrepetálni kezdi Grahamet, lassanként rájön, hogy több van a fiúban, mint hitte, és talán az élet is többet rejt magában, mint csak a Harvardot.