Kémek, mint mi
Oliviának és Hucknak ki kell deríteniük, ki fenyeget a Huck régi hírszerző részlegére vonatkozó, titkos CIA-információk kiszivárogtatásával. David és Abby tovább nyomoznak a Cytron-összeesküvés után.
Cyrust feldühíti James Hollisról írt cikke egy washingtoni újság címlapján. Cyrus próbálja meggyőzni Jamest, hogy ne írjon többet Hollisról. A Huck kémcsoportjáról szóló információ közel áll a nyilvánosságra kerüléshez, ami életveszélybe sodorná őket. Huck és Olivia megpróbálják kideríteni, ki fenyeget szivárogtatással, így Huck kénytelen kapcsolatba lépni régi kollégáival. Harrison érzi, hogy valami gond van Oliviával, és a segítségét ajánlja, de nehezebb feladatot vállal, mint gondolta. Abby és David kapcsolatában nehézségek merülnek fel.