Aki kapja, marja
Starnak elege van abból, hogy háttérbe szorul, így megragadja a lehetőséget, hogy kitűnhessen. Maurice olyan feladatot kap, amellyel esélye nyílik helyrehozni a hibáit.
Starnak elege van abból, hogy háttérbe szorul, így megragadja a lehetőséget, hogy kitűnhessen. Maurice olyan feladatot kap, amellyel esélye nyílik helyrehozni a hibáit, ám végül ultimátummal kell szembesülnie, amely még több bonyodalmat okozhat a Midtown Sound előadói számára. Andy és Angel összevesznek Jahillal, Cotton pedig nehéz helyzetbe sodorja magát, hogy segítsen valakin, akit szeret.