Téli tartalék
Chip és Dale makkokat gyűjtenek a télre, ám többet már nem találnak. Meglátják, hogy Donald makkokkal akar fásítani egy területet, és tervet szőnek, hogy megszerezzék a makkjait. Donald egy csatában küzd meg a makkokért Chippel és Dale-lel.