Tender Age
A 16 éves Diane édesanyja, Sophie minden gondolatát kitölti. De szimbiotikus kapcsolatuk a tinilány számára egyre nagyobb gondot okoz.
A 16 éves Diane édesanyja, Sophie minden gondolatát kitölti. De szimbiotikus kapcsolatuk a tinilány számára egyre nagyobb gondot okoz. Ugyanarra a szeretetre vágyik az iskolában is, mint otthon, és ezirányú vágyát igen furcsán fejezi ki: például egy szívességért cserébe megmutatja magát a vécén. A nagyszájú, provokatív, figyelemre éhes fiatal lány szeretne bizonyítani, és – ha csak egy hétvégére is – felnőttként élni.