Várja álmai munkája
Ló kiborul és tiltakozásba kezd a munkaügyi központban. Amikor lecsillapodik, és már befejezné a dolgot, egy nem éppen ártatlan szemlélő, a volt katona Miller úgy dönt, hogy saját kezébe veszi az irányítást. Látva, hogy a barátjukat egy kiszámíthatatlan fegyveres fenyegeti a munkaügyi központban, volt sztriptíztáncosaink sorra a segítségére sietnek. Eközben Yvonne, aki a távol tartózkodó társuk, Guy jegyese, rádöbben, hogy a vőlegénye nem éppen olyan, amilyennek tűnik.
A munkaügyi központban Ló teljesen kikészül, és azzal fenyegetőzik, hogy drasztikus lépéshez folyamodik. Azt reméli, hogy ezzel felhívhatja a figyelmet a hozzá hasonlóakra, akik az egész életüket végigdolgozták, aztán öregkorukra magukra hagyták őket. Szokás szerint azonban önzetlen módon felhagy a tervével, amikor kiderül, hogy az másokra is negatívan hatna. Egy kiszámíthatatlan szemlélő nem hajlandó elengedni a dolgot, és Ló tiltakozása hirtelen drámai fordulatot vesz. Volt sztriptíztáncosaink sorra megjelennek, hogy segítsenek Lónak. Eközben Yvonne rádöbben, hogy Guy nem volt őszinte hozzá. Vajon kimászhatnak hőseink a slamasztikából, ha azt teszik, amihez a legjobban értenek?