Barlangi mentés Thaiföldön
A thaiföldi Tham Luang-barlangban rekedt 12 fiú kiszabadítása volt a valaha volt legveszélyesebb barlangi búvár- mentőakció. A Lecsapolt óceán sorozat egyedülálló hozzáférésének köszönhetően elvégzi a legelső pontos 3D-s mérést a barlang belsejében. Az adatok számítógépes grafikával való ötvözésével most először lehetővé válik, hogy pontosan szemléltessük, hogyan estek csapdába, és hogyan menekültek meg a fiúk.