Gömböc
Nino nem tudja meggyőzni Adrien édesapját, hogy szülinapi bulit rendezzen a legjobb barátjának. Csalódott, és Halálfej akumatizálja, így lesz belőle Gömböc, aki eltünteti a felnőtteket. Vajon Katicabogár és Fekete Macska el tudnak menekülni a buborékjai elől?