Jess és a csapat hatalmas valentin-napi kocsmatúrára indulnak.
Amikor új kocsma nyílik a környéken, Nick azonnal tudja, hogy megtalálta a hatalmas valentin-napi kocsmatúra hiányzó állomását. Eközben Jess és Ryan becsípve morfondíroznak jövőjükön, Coach – újra és újra – találkozik egy új nővel, és Schmidt megpróbál beilleszkedni a politika világába.