Ivy hercegnő átka (második rész)
Amikor Amber elveszi Szófia amulettjét, az megátkozza őt azzal, hogy megidézi a gonosz Ivy hercegnőt. Amber útnak indul, hogy Szófia és Rapunzel segítségével megállítsa Ivyt és megtörje az átkot.