Cody életében először nem csinálta meg a házi feladatát.
Cody elfelejt megcsinálni egy feladatot, ezért hazudik Ms. Tutweillernek. A hazugság elszabadul, és az egész hajón pánik tör ki, egy képzeletbeli aligátorra vadásznak, és Marcusnak esélye nyílik arra, hogy segítsen. Mindeközben a hajó tanácsadója egy szokatlan gyakorlatot szervez, hogy Zack és Moseby elkezdjék tolerálni és megérteni egymást.