Az apa
Eva szülei tagadják a Mulkáékkal való ismeretséget, ugyanakkor Eva egyre több arra utaló jelet talál, hogy a gyermekkora egy részét Auschwitzban töltötte. A bíróságon folytatja a tolmácsolást, habár a felkavaró tanúvallomások érzelmileg erősen megterhelik. Veszekedéseik ellenére továbbra is össze akar házasodni Jürgennel. Egyszer csak olyan felfedezést tesz, amely megerősíti a gyanúját, miszerint a szülei nem mondanak igazat.
Eva szülei, Edith és Ludwig tagadják, hogy ismernék Mulkáékat. Az egyik vádlott, Wilhelm Boger a családjával beszélgetve úgy fogalmaz, időbe telhet, mire kiengedik majd a börtönből. Diana meglátogatja olasz szeretőjét és elárulja az anyjának, hogy várandós, amíg Eva Mulkáékról kérdezi a szüleit. Jürgen és Eva igyekszik időt találni egymásra, de Jürgen nem bír Evával lefeküdni. A családi nappaliban Eva gyerekrajzot fedez fel, amely nagyon hasonlít az auschwitzi barakkokra. Eva az igazság után kutatva az apját keresi az Auschwitzban szolgált tisztek névsorában. Amikor megtalálja, a szülei és a testvére elé áll azzal, hogy tudja, Auschwitzban laktak.