The Fischer Movie
A Fischer Freeskiing sportolói felkapaszkodnak a hegyekbe ebben az izgalmas akció-sportfilmben. Hatalmas sziklákat, mély hóval borított hegyoldalakat, gyönyörű tájakat és tökéletesen kialakított terepparkokat láthatunk.