The Following Year
A sötét, disztopikus jövőben egy gazdálkodó hozzájut az évekkel azelőtt tragikus körülmények között meghalt szerettének klónjához. Ám miközben a klón ismerkedik közös múltjukkal, hamarosan olyan nyomokra bukkan, amik kétségbe vonják a gazdálkodó történetét.