Az arany jegy
A Detroiti Ifjúsági Kórus a világ egyik leghíresebb színpadán, a Carnegie Hallban fog fellépni, de nem minden kórustag fog eljutni New Yorkba. Csak ötven, különleges meghallgatások során kiválasztott gyerek fog színpadra lépni. Mindenki lehetőséget kap a meghallgatáson, csak a klasszikus zenei repertoáron kell végigmenniük. Hogyan juthatnak el Carnegie Hallba? Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás útján.
A Detroiti Ifjúsági Kórus a világ egyik leghíresebb színpadán, a Carnegie Hallban fog fellépni, de nem minden kórustag szállhat fel a New Yorkba tartó buszra. Csak ötven, különleges meghallgatások során egyedileg kiválasztott gyerek fog színpadra lépni. A Limelighttól a Primelightig mindenki lehetőséget kap arra, hogy megmutassa, milyen fából faragták. De ez nem egy megszokott koncert a Detroiti Ifjúsági Kórus életében. Az ország minden tájáról érkező főiskolai kórusok oldalán fognak klasszikus zenét énekelni, ami egy nagy ugrás a megszokott pop, R&B és zsoltáréneklés műfajától. White úr váratlan kihívás elé állítja a Carnegie-be vágyó gyerekeket: meg kell tanulniuk kottát olvasni. Ha el akarnak jutni a Carnegie Hallba, akkor rengeteg gyakorlás vár rájuk.