A leghosszabb éjszaka
A hatodik évad első részében a csapat egy Los Angelest rettegésben tartó sorozatgyilkost üldöz, aki túszul ejtette a Los Angeles-i nyomozó, Spicer lányát.
A VKE csapata egy sorozatgyilkost üldöz, aki Los Angeles városában öli egymás után az embereket, ráadásul túszként tartja magánál Spicer nyomozó elrabolt lányát.