Elővigyázat
Amikor a helyi futballhős feleségét egy balul sikerült rablás során lelövik, Will elhatározza, hogy gyorsan az egyszerűnek tűnő ügy végére jár; Angie és Ormewood egy helyi ingatlanügynök megölésének ügyében nyomoznak.