The Murder of Meredith
A dokumentumfilm új megvilágításba helyezi Meredith 15 évvel korábban, 2007. november 1-én, csütörtök este bekövetkezett szörnyűséges meggyilkolását. Az ügyben érintettek felelevenítik a bizonyítékokat, az egókat és a baklövéseket, melyek miatt Meredith családjának kérdései nagyrészt megválaszolatlanok maradtak.