A másik nő
Daniel és Charlotte elhagyják Jack táborát, hogy beteljesítsék küldetésüket, Jack és Juliet pedig megpróbálja utolérni őket, mielőtt még sikerrel járnának. Újra megnézhetjük Juliet a „többiekhez” fűződő szerelmi történtét.
Daniel és Charlotte elhagyják Jack táborát, hogy beteljesítsék küldetésüket, Jack és Juliet pedig megpróbálja utolérni őket, mielőtt még sikerrel járnának. Juliethez nem túl szívderítő látogató érkezik a múltjából, és megparancsolja, hogy eredjen Charlotte és Faraday nyomába és állítsa meg őket bármilyen áron. Ben vonzó ajánlatot tesz Locke-nak.