The Pickles: Ismerd meg a csapatot!
A „The Pickles: Ismerd meg a csapatot!” betekintést kínál a Pixar az első saját sorozatának készítésébe. A színfalak mögötti eseményekről szóló dokumentumfilm bemutatja, hogyan készítette el egy szedett-vedett filmes csapat személyes élményekből merítve ezt az ambiciózus és stílusában egyedi sorozatot, ami a nagy bajnoki mérkőzés előtti héten követi a Pickles középiskolai softball-csapat sorsát.