A hírnév ára
Áttekintés arról az évtizedről, amikor annyira elkápráztatták az embereket a hírességek és a botrányok, hogy veszélyes függőséget okoztak, ami végül tragédiába torkollott.
Áttekintés arról az évtizedről, amikor annyira elkápráztatták az embereket a hírességek, botrányok és pletykák, hogy veszélyes függőséget okoztak. Az új csatornák, magazinok és webhelyek berobbanása korábban soha nem látott tartaloméhséget okozott, és semmilyen történet nem számított tiltottnak. A média a közszereplők magánéletében vájkált, és a paparazzik a hírességek minden lépését követték, így csak idő kérdése volt, mikor történik meg a tragédia.