The Saturn V Story
1961-ben Kennedy elnök azt tűzte ki célul, hogy az évtized végére eléri a Holdat, és ezzel egy kolosszális űrprogramot indított el. Werner Von Braun vezetésével a NASA kifejlesztette a Saturn V rakétát, amely 24 embert juttatott a Holdra. Ez a film a NASA kihívásait mutatja be, szakértői interjúkkal és lenyűgöző felvételekkel ünnepli az emberiség űrkutatás terén elért monumentális eredményét.