Újra akcióban
Hónapokkal a drámai események után, melyek miatt Carrie-nek kezelésen kellett átesnie, a volt CIA-ügynök egy időre békére lelt. Azonban a mentális egészségéért tett erőfeszítéseit veszélybe sodorja, amikor egy korábbi informátora újra felbukkan a múltjából. Eközben Nick Brody, az újonc kongresszusi képviselő rádöbben, hogy Abu Nazir nem biztos, hogy megelégszik azzal, hogy erőszakmentesen próbál változást elérni az amerikai külpolitikában.
Hónapokkal a drámai események után, melyek miatt Carrie-nek elektrokonvulzív kezelésen kellett átesnie, a volt CIA-ügynök egy időre békére lelt családja kertvárosi nyugalmában. Azonban a mentális egészségéért tett erőfeszítéseit veszélybe sodorja, amikor egy korábbi informátora újra felbukkan a múltjából. Eközben Nick Brody, az újonc kongresszusi képviselő rádöbben, hogy Abu Nazir nem biztos, hogy megelégszik azzal, hogy erőszakmentesen próbál változást elérni az amerikai külpolitikában. Dana pedig elárul egy létfontosságú titkot.