Karácsonyi buli
Jim a bowling megszállottja, miközben Cheryl és vendégeik türelmetlenül várják a hálaadásnapi vacsorát.
Cheryl nagy hálaadásnapi vacsorát készít, de Andy és Jim még az étkezés előtt elindulnak egy bowlingversenyre. Jim ezután úgy dönt, hogy meg akarja nézni a futballmérkőzést, mielőtt hazaindulna, így Cheryl és vendégük egyedül várja a vacsorát.