A győztes mindent visz
Bár Start még mindig Hunter halálának emléke kísérti, mindent megtesz azért, hogy megjelenhessen végre az együttes albuma. A feldúlt Simone zaklatás áldozatává válik, Alexandra pedig a kapcsolati nehézségeik ellenére összeköltözik Derekkel.
Bár Start még mindig Hunter halálának emléke kísérti, mindent megtesz azért, hogy megjelenhessen végre az együttes albuma. A feldúlt Simone zaklatás áldozatává válik, Alexandra pedig a kapcsolati nehézségeik ellenére összeköltözik Derekkel. Carlotta nehéz döntések elé néz az együttes menedzselését illetően, és az EMPIRE-beli dalszerzőhöz, Jamal Lyonhoz fordul tanácsért, így a két sorozat szereplőinek élete összefonódik.