Vékony jég
Miközben a váratlan sarkvidéki hidegfront és a jégvihar továbbra is pusztítást okoz Austinban, Tommy, T.K. és Gillian egy befagyott tóba esett kisfiú megmentéséért küzdenek. Judd és Mateo lázasan dolgozik, hogy a csapdába esett Paulon segítsen, Owen pedig drasztikus lépéseket tesz, hogy megmentsen egy férfit, akit leszúrtak, és ott hagyták meghalni a havas hegyvidéken.