Ez a kis malacka
Meg nagyon örül, hogy felvették modellnek, de kiderül, hogy a modellkedés egy nagyon specifikus típusára: a lábfétisiparra.
Meg nagyon örül, hogy felvették modellnek, de kiderül, hogy a modellkedés egy nagyon specifikus típusára: a lábfétisiparra. Eközben Brian elkíséri Stewie-t egy szabadtéri kalandra, amikor Stewie úgy dönt, hogy meg akarja tapasztalni az óvodán kívüli életet.