Két labda, két esély
Camden legbefolyásosabb polgárának, Richard Chubby-nak halálának következtében egy még gonoszabb, Kis Chubby érkezik a városba, mivel a fiatalabb férfi átveszi a családi üzletet. Idővel mind Earl, mind Kis Chubby tanul valamit az áldozathozatalról.
Richard Chubby – Camden legbefolyásosabb embere – váratlan halála után a kegyetlen és gonosz Kis Chubby visszatér a városba, hogy átvegye a családi üzletet. Miközben Earl azon dolgozik, hogy kihúzzon egy pontot a listájáról, Earl és Kis Chubby is megtanulja, mit jelent áldozatot hozni.