Tortured To Death: Murdering The Nanny
A történet 2011-ben kezdődik, amikor Sabrina Kouider, egy francia-algériai stylist, aki olyan hírességekkel múlatta az időt, mint Tinie Tempah és Maria Kouka, rövidéletű románcba keveredett a Boyzone alapítójával, Mark Waltonnal. A viszony csak néhány hónapig tartott, de a szakításuk után Sabrina a férfi megszállottja lett. A dokumentumfilm feltárja egy olyan pár felkavaró esetét, akik megkínozták és meggyilkolták a dadájukat.