Csalók
Maw Maw belezúg egy férfiba, akivel Halott fog napközijében találkozik. Eközben Jimmy elviszi Sabrinát egyetemi barátjához, Wyatthez, akiről azt gyanítja, hogy megcsalja. A dolgok teljesen balul sülnek el, amikor Wyatt, aki kétségbeesetten szeretné visszaszerezni Sabrina szerelmét, elviszi Sabrinát és Jimmyt egy nagyon ijesztő körútra.