Valódi arc
Egy deportálás előtt álló bevándorló megpróbálja beindítani a terhességét, hogy a gyereke amerikai állampolgár legyen; Violet és Cooper egy nemi identitás zavarban szenvedő gyerekkel dolgoznak; Violet szeretné folytatni Pete-tel a terápiát.
Addison, Pete és a csapat egy deportálás előtt álló illegális bevándorlót kezelnek, aki megpróbálja beindítani saját kezűleg a terhességét, hogy a gyereke amerikai állampolgár legyen; Cooper és Violet egy nemi identitás zavarban szenvedő kislányt kezelnek; Violet szeretné folytatni Pete-tel a terápiát mielőtt újra randizni kezdenének.