Bízz bennem
Beth kikönyörgi a felmentést a munka alól, és találkozik a barátaival Maya új, puccos manhattani spa-buliján. Újra felkeresi az első szerelmét. Aznap este Beth és John a nagyon várt randevúra mennek, amely meglepő fordulatot tartogat.