Twin Sisters
Lotte és Anna Bamberg szüleik halála után külön utakon járnak: Anna fáradhatatlanul dolgozik Németországban, míg Lotte Hollandiában talál új lehetőségeke. Bár hiányoznak egymásnak, életük kihívásai, köztük Anna egy SS tiszttel kötött házassága és Lotte vőlegényének tragédiája Auschwitzban, próbára teszik kapcsolatukat. Ötven év múltán Anna még utoljára keresi a kapcsolatot ikertestvérével.