Május 20-án a Desportivo das Aves először jutott be a portugál kupadöntőbe. A film bemutatja a csapat és szurkolóik útját Avéstól a Jamorig, ahol a Sportinggal mérkőztek meg. Életteli beszámoló a szurkolók izgalmáról és aggodalmáról a stadionon kívül és belül, az Antena 1 tolmácsolásában.