Umbrellas
A hatéves Kyna egy távoli vidéken él, ahol az eső folyamatosan zuhog. Napjait a kutyájával, Nanával tölti, az eső elől apja esernyője alá menekülve. Kyna retteg az esőtől, de amikor Nana eltűnik, le kell győznie a félelmét, hogy megtalálja az elveszett kutyát.