Pipiskedő papik
Gloria egyedül marad az ikrekkel, akiket gyorsan meg akar keresztelni, még mielőtt Haley és Dylan hazaérne.
Gloria egyedül marad az ikrekkel, akiket gyorsan meg akar keresztelni, még mielőtt Haley és Dylan hazaérne. Közben Claire még mindig az okosszekrény-fiaskó mellékhatásaival van elfoglalva, Cam pedig összecsap az iskolája kabalájával, aki veszélyezteti az új edzői állását.