Béranya
Amikor Terry és Greg, Smithék meleg szomszédai gyermeket szeretnének, Francine felajánlja, hogy kihordja a gyermeket, ami ellen, nem meglepő módon, Stan tiltakozik.
Francine elhatározza, hogy kihordja meleg szomszédaik, Terry és Greg gyermekét, amitől forrni kezd Stan republikánus vére. Bár boldognak mutatja magát, amikor a gyermek megszületik, elrabolja, és a nebraskai határ felé indul vele, mert ott a meleg pároknak nincsenek jogaik. Mindeközben Steve és Roger meghúzza magát, mert azt hiszik, hogy Klaus el akarja kapni őket.