A felszín alatt
A viselkedéskutató csoport ismeretlen elkövető után nyomoz, aki feltűnő hasonlatosságot mutat Rossi legutóbbi rögeszméjével, a "Kaméleon" néven is ismert Everett Lynch-csel, aki majdnem megölte őt, majd felszívódott.