Nincs bocsánat
David és Mary Margaret azt gyanítja, hogy Szörnyella és Ursula Storybrooke-ba jöttek, és valami olyasmit keresnek, ami egy rég eltemetett titkot fenyeget.
David és Mary Margaret azt gyanítja, hogy Szörnyella és Ursula Storybrooke-ba jöttek, és valami olyasmit keresnek, ami egy rég eltemetett titkot fenyeget. Emma saját nyomozásba kezd, de nem tud megszabadulni attól az érzéstől, hogy barátai és családja titkol valamit előle. Regina és Henry folytatják a szerző keresését, Marcóhoz fordulva abban a reményben, hogy Pinokkiónak eszébe jut egy nyom, ami segíthet nekik. Eközben Meseországban Hófehérke és Bűbáj keresztezik a Sötétség Királynőjének útját.