Gyönyörű holttestek
Roger, Francine, és Jeff utálják a család többi tagját, amiért van munkájuk és céljuk. A hármas úgy dönt, saját utazási irodát indít a híres Langley Falls sorozatgyilkosra építve.
Roger, Francine, és Jeff utálják a család többi tagját, amiért van munkájuk és céljuk. A hármas úgy dönt, saját utazási irodát indít a híres Langley Falls sorozatgyilkosra építve. Az események összecsapnak a fejük felett, mikor rájönnek, milyen nehéz üzletet vezetni. Eközben a gyilkos továbbra is szabadon jár és megkedveli az általuk szervezett utat.