Két esküvő és egy vonatroncs
Owen számára dilemmát okoz, amikor a testvére, Robert (vendégszereplő Chad Lowe) segítséget kér tőle; Judd és Grace családi válsággal néznek szembe; miközben T.K. és Carlos az esküvőjükre készülnek, tragédia történik.