Válaszút
Egy családi összejövetel visszahozza Michael fájdalmas gyerekkori emlékeit. Mahone egy sebesült prérifarkas nyomába ered és így eljut a a menekülésre használt repülőhöz. C-Note megismeri egy komplikált orvosság árnyoldalait. Bellick és Kellerman mindketten kellemetlen kérdéseket kapnak az életükben szerepet játszó nőktől.