Egy sorozatgyilkos nyara
1977 nyarán egy sorozatgyilkos tartotta rettegésben New York városát, aki Sam fiának nevezte magát.
A dinamikus John Leguizamo és az Academy Award(R)-nyertes Mira Sorvino párosa egy felvillanyozó, kötelezően megnézendő fimben, ami visszarepít bennünket New York hírhedt 1977-es nyarára! Rekordokat dönt meleg, és az áramszünetek hatására az utcákat ellepi a fosztogatók... és egy férfi öldöklései, aki Sam fiának nevezi magát, rettegésben tartják a várost! Ahogy egy kis olasz közösség agyába beveszi magát a meggyőződés, hogy Sam fia egy közeli ismerős, az őrült ember félelmetes terrorcsapásai katalizátorként bomlasztják fel a barátságokat és oszlatják a bizalmat rettegéssé. Az Adrien Brody és Jennifer Esposito alakításával is ékeskedő energikus mozifilm határozott és keményvonalas képet fest a soha nem alvó város egyik rémálmokkal teli időszakáról.