Vallomás
Brody ismét fogságba esik, ezúttal amerikai földön. Eközben Carrie kénytelen másodhegedűst játszani, miután a szállodában elsietett egy akciót. Estes igyekszik eltüntetni a nyomokat, mielőtt Jessica rájönne az igazságra. Dana és Finn kapcsolata pedig a szórakozásból halálosan komolyra fordul.