Minőségi idő
Janet legnagyobb döbbenetére a házassági tanácsadók támogatják Michaelt elképzelését, hogy joga van némi egyedüllétre.
Janet haragszik, mert Michaelre úgy érzi, a Janettel töltött idő után joga van némi időt egyedül is tölteni - Janet csalódottságát csak növeli, hogy a házassági tanácsadók is, akiket végül felkeresnek, osztják Michael véleményét. Junior csodálkozik, hogy Claire miért akar hirtelen vele és a barátaival lógni.