Egy család vagyunk
A sokkoló Ázsia-kupa-kiesés után a Matildas az ádáz rivális Új-Zélanddal csap össze, miközben az újdonsült anyuka, Katrina Gorry visszatér a csapatba. Eközben Mary Fowler évek óta először látja viszont a családját egy érzelmes találkozás alkalmával.
A sokkoló AFC Ázsia Kupa-vereség után a Matildas-nak vissza kell nyernie az erejét, mivel az ádáz rivális Új-Zélanddal kell megmérkőznie. Az újdonsült anyuka, Katrina Gorry visszatér a csapathoz a kisbabájával, míg Mary Fowler három év után először látja viszont a családját egy érzelmes találkozás alkalmával. A csapatot a Queensland állambeli Townsville-ben a hagyományos Welcome to Country és a füstölési ceremónia is várja.
Az Új-Zéland elleni első meccs, melyet sok családtag is a lelátóról követ, drámai véget ér, amikor Tony Gustavsson, a nyomás alatt álló edző félidei jóslata valóra válik a Matildas legendás „soha nem mondom, hogy vége" szellemének drámai megnyilvánulásával.