Üdv a dzsungelben
A Costa Rica-i esőerdőben egy csillogó méh és egy apró hangya megkezdi az első munkanapját. A túléléshez hamar rá kell jönniük, hogyan illeszkedhetnek be.
Latin-Amerika őserdejében két apró, épphogy kikelt bogár – egy briliáns orchideaméh és egy levélvágó hangya – nekivág a félelmetes nagyvilágnak. Több bogárfaj él itt, mint bárhol máshol a Földön, és mindannyian fontos szerepet töltenek be. A két újoncnak gyorsan rá kell jönnie, hogyan illeszkedhetnek be és élhetik túl az első munkanapjukat.