Wendy Wu: A Harcos Bálkirálynő
Wendi Wunak egyetlen dolog jár az eszében, az idei öregdiák találkozó bálkirálynőjének lenni. Ám egy rejtélyes, fiatal, kínai szerzetes, Shen feltűnése az egész világát felforgatja.
Wendi Wunak egyetlen dolog jár az eszében, az idei öregdiák találkozó bálkirálynőjének lenni. Ám egy rejtélyes, fiatal, kínai szerzetes, Shen feltűnése az egész világát felforgatja. Mintha a dűlőzés a házi feladatokkal, a dögös pasijával és egy, szintén a bálkirálynői címre pályázó kegyetlen versenytárssal nem lenne elég, most komolyan rá kell állítania az agyát, a testét és a lelkét is mindenre, ami Kung Fu. Vajon Wendy képes lesz felfedezni saját belső harcosnőjét, és megtanulni, mi az igazán fontos az életben?