Mi lenne, ha… Hela rátalálna a Tíz Gyűrűre?
Odin megelégeli Hela vérszomját, ezért meg akarja leckéztetni. Megfosztja erejétől és a Földre száműzi lányát, akit az ókori Kínába kerülve megkísért a Tíz Gyűrű. Félő, hogy a halál istennőjében ismét felébred a gonoszság iránti vágy.