Mi lenne, ha… Vasember összetűzésbe kerülne a Nagymesterrel?
Tony Stark a chiaturi flotta inváziója ellen folytatott New York-i csata után a Sakaar bolygón reked. Vasember erőfeszítései, hogy megdöntse a Nagymester uralmát egy űrlény roncsderbiben csúcsosodik ki – egy életre-halálra szóló autóversenyben, aminek megnyerésével a sakaari trónt is megszerezheti.